onsdag den 13. juni 2012

Tilbage...

Efter en varm velkomst gik jeg en tur rundt i huset og i haven, og det her var hvad jeg blev mødt af. Vi har bestemt ikke været glemt, og det er rart!
Det her enorme hus er mit hjem! I går havde vi for første gang tændt op i bålstedet, for at sige farvel til en amerikansk familie der har boet her de sidste tre måneder. Det var en følelsesladet men god tid med godt fællesskab.

Alt er som det plejer. Vicki er som altid i gang i køkkenet, og jeg sidder med min kop te mens vi snakker om livet :)

Var på café med Jelena, som er en af de studerende, jeg mødte da jeg var i Montenegro første gang. I år er hun begyndt at komme i kirken, og det er helt fantastisk at se hvor meget godt Gud har gjort i hendes liv siden dengang vi sås første gang.

Så er jeg tilbage i Montenegro sammen med Rebekka, og det er skønt! Vi er blevet taget fantastisk godt imod. Her har jeg virkelig mit andet hjem. Vi har allerede været sammen med en masse mennesker, som har savnet os, og som er så glade for at vi er kommet igen. Og bare det, betyder at det er det hele værd at komme her! Det tager lige noget tid at komme ind i det hele igen og finde ud af, hvad det er vi skal gøre her denne gang. Men jeg tror på at Gud har en plan med at vi er her, og jeg går i tillid til at han vil lede mig hvorhen han vil... Det bliver spændende at se, hvad der skal ske!