mandag den 1. juli 2013

Afsted på lejr!!

Der er rigtig godt gang i den lige nu. Sidder og venter på at skulle på en uges engelsk lejr. Det bliver utrolig spændende. For første gang er lejren helt fuld. 46 mennesker bliver vi, så jeg er meget spændt på, hvordan det bliver. Jeg håber på at det ikke bare bliver skæg og ballade, men at vi også kan få nogle gode snakke om tro og liv. Tror at cirka 1/3 af dem der er med er ikke-troende, og flere af dem viser interesse også for Biblen og tro. Det bliver utrolig interessant, at se hvad Gud har af planer, og hvad han vil bruge mig til.


Det har været en udfordring lige at finde ud af, hvad min og Rebekkas rolle er i det hele. For hvad laver lige to danske piger på en engelsk lejr. Men det er egentlig gået rigtig godt. Det giver mening bare at være en ekstra ressource her, i alt det der allerede foregår. Vi fungerer lidt som mellemmænd mellem englænderne og montenegrinerne. Fordi vi kender det her, og alligevel er tættere på englænderne kulturmæssigt. Det er faktisk helt rart ikke at have en defineret rolle. Så kan vi selv bestemme, hvad det er vi vil bruges vores tid på. Være med når det giver mening og ellers trække os tilbage og bruge tid på noget andet. Nu skal vi afsted og er væk en uges tid. Jeg vil komme med et længere indlæg, når jeg kommer tilbage på Lørdag…